Thursday 1 May 2008

Revealed

بسم الله الرحمن الرحيم

Setelah hampir 13 hari blog ini dirahsiakan terutamanya daripada saudara Jpah(tok guru),afiq,kerol dan Anas, hari ini aku membuat keputusan untuk tidak merahsiakannya lagi. Memang lama aku berfikir untuk bertindak begini memandangkan aku bukanlah orang yang berkeyakinan tinggi.hehe.. Kepada tok2 guru blogger, terima kasih kerana telah memberi tunjuk ajar kepada aku especially saudara Jpah dan saudara Zaim.

gambar hiasan

Kepada yang datang melawati blog ni, dialu-alukan memberi komen jika ada kesilapan. Sebagai manusia, tak mungkin aku dapat lari dari kesilapan. Dan dengan peringatan itulah yang dapat membetulkan kesilapan dan kekurangan yang timbul.

Harapan aku semoga ada yang akan mendapat manfaat daripada blog ni.

Wassalam

No comments:

Post a Comment