Tuesday 27 May 2008

Wallpaper islamic

بسم الله الرحمن الرحيم

Memang mencabar jugak kalau free semua blok. Tendency untuk tidur amat tinggi. Pagi ni mujurlah saudara Jpah datang melawat ke chalet aku. Setidak-tidaknya ada juga teman berbicara.hehe.. Banyak perkara yang sempat Jpah ajar aku pagi ni. Kalau perasan, icon sebelah URL blog ni dah berubah. Icon blogger sudah tiada, diganti dengan icon 'P'. Apakah 'P' itu? Fikir sendiri la ye. :)

Aku ingin berkongsi satu laman web yang menarik. Bagi sesiapa yang menggemari wallpaper islamic, aku sarankan untuk melayari laman web ni. Boleh tambah koleksi wallpaper islamic anda.

Lepas ni, biarlah komputer-komputer mahupun laptop-laptop di kolej ni dihiasi dengan wallpaper islamic. :) Maaflah tiada post ilmiah kali ni. Sesungguhnya aku ketandusan idea. Semoga gambar-gambar di senikehidupan.com menggembirakan pembaca.

Kepada yang akan menghadapi paper 4 kimia dan mechanics esok, all the best.
"Kejayaan dicipta oleh insan biasa yang berusaha secara luar biasa"

Wassalam

No comments:

Post a Comment