Monday 19 May 2008

Saja2

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah sudah habis 1 paper. Semoga Allah memberi kejayaan kepada kita(physics student) dalam paper tadi. Walaupun pemberat paper 5 tidaklah setanding paper4 sehinggakan ada yang mengatakan bahawa jika dapat gred U pun ada can dapat A, tetapi takkan kita nak hasil sebegitu setelah begitu lama belajar. Bukan A semata-mata yang kita cari, bahkan cemerlang setiap paper yang kita mahukan. Correct me if i am wrong :)

Kertas seterusnya untuk aku adalah Further Pure Mathematics pada 2 Jun. Banyak masa diberi untuk meningkatkan prestasi(kalo dipanjangkan umur). Semoga Allah memberi kemudahan kepada kami(pelajar further) semasa ulangkaji dan semasa menjawab nanti.

Kehadiran jemaah ke surau pada waktu subuh semakin menggalakkan. Suatu perubahan yang positif yang patut kita kekalkan. Satu bukti yang menunjukkan bahawa kita pun boleh buat. Jom ramaikan lagi kehadiran ke surau, bukan sahaja waktu Subuh malah pada waktu2 solat yang lain. Yang dah buat, kita cuba beristiqamah, yang belum lsgi, kita mulakan dari sekarang dan seterusnya beristiqamah. Allah tidak melihat natijah tetapi Allah melihat usaha yang kita lakukan.

Dikesempatan ni, aku nak minta maaf kepada semua yang membaca jika ada salah yang dah aku lakukan secara sedar ataupun tidak sedar. Mohon halal makan dan minum jika ada kalanya aku makan dan minum tanpa kebenaran. Kalau aku
ada hutang, tuntutlah daripada aku, InsyaAllah segera dibereskan. Jika ada yang sakit hati dengan aku, maafkan aku ataupun jumpalah aku face to face supaya kita boleh selesaikan.

Maafkan saya

Wassalam


No comments:

Post a Comment